Nov 15, 2010

Ketepatan berlari dengan Silva

SILVA jenama produk kecergasan dan aktiviti luar dari Sweden baru-baru ini membuat penampilan pertama di negara ini dengan pengenalan beberapa produk berinovasi.
Antara barisan produk Silva yang diedar oleh Adventure & Leisure Sdn. Bhd. (A&L) di negara ini termasuk ex Ped Pulse, ex Step, ex distance, ex3 plus dan ex1 distance. Selain peedometer, Silva juga menawarkan lampu LED, kompas dan teropong.
ex-Ped Pulse
Peedometer lengan yang berketepatan tinggi ini digunakan untuk mengukur tahap aktif seseorang melalui pengiraan jumlah langkah, jarak dan kelajuan.
ex-Ped Pulse yang bukan hanya sebagai jam tetapi dihasilkan untuk mengukur degupan jantung, pembakaran kalori, pengunci jam dan banyak lagi.
Dilengkapi 10 penyelarasan berbeza termasuk pemilihan profil jantina, ketinggian dan usia yang dapat disepadukan dengan jadual senaman yang disarankan.
Selain memberikan maklumat terperinci mengenai senaman yang dilakukan, pemakai juga boleh menyimpan data dan sejarah senaman berdasarkan hari atau minggu.
ex Distance

Peedometer ex Distance ini dihasilkan dengan reka bentuk lebih kompak dan ringan. Ia bukan sahaja mudah dibawa malah dihias dengan warna yang bergaya.
Pada bahagian belakang alat ini disediakan klip untuk memudahkan pemakaian di samping kabel pengikat yang boleh dilekatkan pada poket.
ex Distance direka dengan teknologi yang menghalang pengiraan sebarang pergerakan yang tidak diperlukan. Alat kecil ini juga adalah trend kesihatan untuk dipakai semasa bekerja khususnya bagi yang banyak berjalan.
Lampu LED

Sebagai pengeluar kelengkapan produk aktiviti luar sejak 1933, Silva dengan konsep 'get out there' juga menawarkan lampu LED bergaya yang cukup praktikal untuk kegunaan seharian.
Teknologi lampu pintar Silva menghasilkan suluhan terang untuk kegunaan mereka yang gemar berlari atau berbasikal pada waktu malam.

No comments:

Post a Comment