Jan 24, 2011

T-shirt Dive



KEMEJA-T menjadi pilihan semua peringkat umur kerana rekaannya yang ringkas dan selesa dipakai. Seperti juga jeans, pemakaiannya sudah menjadi sebahagian daripada keperluan setiap hari.
Populariti yang tidak pernah pudar menjadikan kemeja-T antara pakaian paling verstail yang mampu digayakan dengan pelbagai cara. Bahkan pada masa kini, ia bukan sekadar fesyen tetapi dijadikan ‘kanvas ekspresi’ bagi si pemakai.
Tarikan utama adalah cetakan imej yang dipilih mengikut cita rasa, hobi, kerjaya, pilihan muzik dan sebagainya. Bahkan di pasaran sekarang, peminat boleh mendapatkan apa sahaja corak dengan mesej-mesej yang dihajatkan.
Jenama pakaian antarabangsa, Amphibious Outfitters baru-baru ini memasuki pasaran tempatan dengan pilihan kemeja-T yang direka khas untuk peminat selam skuba.
Kemeja-T lengan pendek dan lengan panjang yang menggunakan 100 peratus kain kapas ini menawarkan pelbagai imej berkaitan dunia selam yang dicetak dengan kualiti terbaik.
Amphibious Outfitters menampilkan pilihan kemeja-T dengan cetakan imej alam marin bertemakan lakaran karton, fantasi dan klasik seperti ikan jerung, kapal karam, belut laut dan sebagainya. Kemeja-T yang didatangkan dalam saiz kecil dan besar untuk saiz kanak-kanak dan dewasa ini boleh dibeli pada harga RM57 hingga RM70.

1 comment: