Jan 11, 2011

PC Gajet


Papan kekunci solar Logitech

PENGENALAN papan kekunci terbaru oleh Logitech baru-baru ini menjadi kegilaan ramai khususnya bagi mereka yang tidak mahu ketinggalan dalam perkembangan terbaru dunia IT.
Kehebatan papan kekunci K750 bukan sekadar beroperasi menggunakan tenaga cahaya bahkan memanfaatkan sumber itu pada kuantiti paling minimum.
Logitech membuktikan kehebatan teknologi solarnya melalui produk ini yang mampu beroperasi sehingga tiga bulan walaupun tidak mendapat cahaya.
Satu lagi kelebihan produk ini adalah reka bentuk moden yang cukup ringan. Papan kekunci dengan ketebalan sebuah buku latihan sekolah ini mudah untuk dibawa ke mana-mana bahkan dengan penyambungan tanpa wayar (wayarles), ia lebih menjimatkan setiap ruang anda.
Di meja ataupun di atas katil, K750 memberikan keselesaan kedudukan jari dan tangan seperti anda menggunakan sebuah komputer riba. Papan kekunci Logitech berharga RM249 ini semestinya menjadi gajet IT wajib dimiliki.


Tetikus Genius Navigator 380

TETIKUS optikal keluaran jenama Genius, pengeluar kelengkapan komputer terkemuka ini mungkin sama seperti kebanyakan tetikus (1,200 dpi) yang lain sehinggalah ia bertukar bentuk menjadi telefon.
Menggabungkan keupayaan sebuah tetikus dengan telefon Internet, alat ini cukup hebat bagi saiznya yang kompak.
Dilengkapi dengan beberapa butang operasi telefon, Navigator 380 direka untuk pengguna yang menggunakan perkhidmatan Instant Messengers dan VOIP seperti Google Talk, MSN, Yahoo Messenger, Skype, QQ dan AIM.
Penggunaannya dipermudah dengan kelipan lampu LED setiap kali menerima panggilan masuk.
Penyelarasan juga boleh dilakukan dengan menghentikan semua perisian VOIP secara serentak.
Tetikus berharga RM 48 ini adalah pilihan terbaik terutama bagi pengguna komputer riba yang sering bergerak.

No comments:

Post a Comment